TERGempar !!! Cikgu Wanita Ini Terlalu Sangap Guna Budak 4 Tahun untuk Puaskan Nafsu


TERGempar !!! Cikgu Wanita Ini Terlalu Sangap Guna Budak 4 Tahun untuk Puaskan Nafsu | Terkutuk & menjijikkan! Itu gambaran paling sesuai untuk perilaku seorang guru wanita di sebuah pusat asuhan kanak-kanak di Terengganu baru-baru ini sanggup melempaskan giannya pada kanak-kanak terlalu bawah umur.
Kerna gelora nafsu, dia dikatakan sanggup menjadikan seorang muridnya yg berusia empat tahun sebagai objek pemuas.


Kejadian tersebut dilaporkan berlaku pada 8 Julai lalu di Pusat Asuhan Tunas Islam (Pasti) yg terletak di Kampung Mak Chili, Kemaman.
Menurut laporan, perbuatan terkutuk guru tersebut diketahui ibu kanak-kanak tersebut selepas anaknya menceritakannya ketika hendak mandi. Lantas, si ibu membuat laporan polis terhadap individu itu.
guru-pasti-pas
Memetik kenyataan yang tertulis dalam laporan polis, si guru itu telah menyuruh mangsa menghisap payu daranya sambil dia melakukan perbuatan sama kepada budak tersebut.
Bukan itu sahaja, dia turut dituduh menghisap kemaluan mangsa dan melakukan seks ringan!
Dalam perkembangan terbaharu, pihak Pasti menafikan perbuatan keji itu dilakukan guru terbabit dan berkata, laporan tersebut tidak benar serta berniat jahat.
Ujar Pengarah Pasti, Sulaiman Sulong, “Pengurusan PASTI Negeri Terengganu menafikan sekeras-kerasnya bahawa guru yang dimaksudkan adalah tenaga pengajar PASTI berkenaan dan beliau juga bukan guru PASTI.
“Penyebaran berita yang sangat tidak berakhlak terutama dalam umat Islam sibuk dengan pencarian Lailatul Qadar malam penuh berkat di sepuluh akhir Ramadan ini sangat dikesali dan mengundang persepsi negatif masyarakat terhadap PASTI sebagai sebuah pusat asuhan yang telah melahirkan pelajar soleh pintar yang unggul di Terengganu.
“Oleh itu, PASTI dengan ini menuntut agar pihak yang terbabit menyiarkan berita berkenaan menarik balik berita tersebut dan seterusnya memohon maaf secara terbuka di atas penyiaran berita yang tidak berasas dengan serta merta.” – MYNEWSHUB.CC
Oleh: IZZAT MOHD ANUAR
0 Komentar untuk "TERGempar !!! Cikgu Wanita Ini Terlalu Sangap Guna Budak 4 Tahun untuk Puaskan Nafsu"

Back To Top