Reka Cerita & Viralkan Gambar Tidak Sepatutnya, Ahli Keluarga Bakal Saman Chef Wan


Keluarga Tidak mahu terus diperkotak-katikkan oleh Chef Wan, ahli keluarga yg telah dimalukan oleh chef selebriti itu bakal mengambil tindakan tegas. Melalui penjelasan salah seorang anak saudara Chef Wan, mereka bakal menyaman chef tersebut kerna tlah memalukan, mengaibkan dan memfitnah insan-insan yg berada di dalam gambar tersebut. Secara jujur, memang tindakan Chef Wan yg memuatnaik gambar mereka sedang tidur dgn caption yang agak kasar adalah tidak manis dan kurang elok dilakukan.

Menariknya, anak saudara Chef Wan ini turut sama menangkis dakwaan yang bapa saudaranya itu mengeluarkan wang perbelanjaan untuk Hari Raya mereka sekeluarga.

Malah pengguna Twitter @haunt2 ini juga turut memuatnaik komen ibunya yang sedih dengan apa yang telah terjadi.

Malah seluruh keluarga dilaporkan berada di belakangnya kerana mereka mengetahui cerita sebenar. Sokongan buat Chef Wan hanyalah datang daripada peminat tegarnya.

Satu ketika dahulu, Chef Wan merupakan salah seorang bapa saudara yang paling dihormati. Namun kini segalanya sudah  berubah.

Tindakan saman ini bakal diambil kerana apa yang dilakukan oleh Chef Wan sudah melampau.

Agak menyedihkan apabila tragedi sebegini terjadi kepada kaum keluarga kita. Admin tak dapat bayangkan kalau kami sekeluarga bergaduh di laman sosial. Sesetengah perkara boleh dibawa dan dikongsi untuk tatapan orang ramai, ada sesetengah yang lebih baik diselesaikan secara 'offline'. Apa pun, semoga apa yang terjadi kepada Chef Wan dan ahli keluarganya ini menjadi pengajaran buat kita semua. Main laman sosial boleh, tapi berpada-padalah. Tak semua benda boleh kita kongsikan buat tatapan umum

0 Komentar untuk "Reka Cerita & Viralkan Gambar Tidak Sepatutnya, Ahli Keluarga Bakal Saman Chef Wan"

Back To Top