Si Suami Tidak Menahan Batin Tengok Isteri Berjubah Melekat Di Tubuhnya !!!

Berlaku pertelingkahan sepasang suami isteri atas dasar jubbah yang dipakai isterinya itu tidak menepati syariat Islam yang akhirnya berakhir dengan kekasaran apabila si isteri di tumbuk di muka dan di pukul dengan penyangkut baju hingga cedera ditubuh.  


Kejadian ini beraku di rumah kedua orang pasangan terbabit di Setapak kira-kira jam 8.30 malam kelmarin, ketika kedua-duanya sedang bersiap untuk sebuah acara makan malam. 

Menurut dari salah satu sumber, sebelum kejadian tersebut si suami mengajak isterinya untuk pergi ke sebuah acara makan malam anjuran pihak syarikat tempat si suami bekerja, namun apabila si isteri tersebut cuba mengenakan sehalai jubbah,lelaki terbabit meminta menukar kepada pakaian lain.



Si suami berpendapt jubah yg cuba dipakai isterinya terlalu ketat dgn kain melekat pada tubuh menampakan jalur2 yang tak sepatutnya. Jadi secara dasarnya ia di kategorikan tidak menutup aurat & tidak menepati syariat Islam. 

Bagaimanapun si isteri tersebut enggan menukar pakaian itu kerna berpendapat jubah yg dipakainya biasa2 sahaja & sudah cukup utuk menutup aurat, katanya suaminya ketika dhubungi semalam. 

Sumber itu berkata pasangan terbabit hanya bermula dgn perang mulut si suami akhirnya gagal mengawal kemarahan lalu menumbuk muka isterinya berkali-kali. 

Tidak pula cukup dgn itu dia turut terus memukul badan mangsa dgn penyaku baju hingga wanita itu tercedera di mulut dan lebam di seluruh badan . 

Mangsa yang cedera terus mendapat rawatan di klinik berhampiran sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian yg berlaku itu di Balai Polis Setapak.
0 Komentar untuk "Si Suami Tidak Menahan Batin Tengok Isteri Berjubah Melekat Di Tubuhnya !!! "

Back To Top