Aduh tak hanis lagi Hubungan Zizan Razak & Bakal Isteri Renggang?

Pernah kita mendengar Zizan mengeluarkan kenyataan bakal berumah tangga tak lama lagi, Zizan Razak bagaimanapun masih belum lagi memberitahu sebarang perkara terbaru mengenai majlis perkahwinan beliau atas permintaan kedua2 belah keluarga.

Baru-baru ini pula, terdapat ura2 mengatakan bahwa hubungan Zizan dan bakal isterinya Nur Edora Diyana kini sedang renggang namun perkara itu dinafikan oleh pelawak tersebut menerusi ruangan Bpop.

Alhamdulillah, hubungan masih baik seperti biasa. Dia sibuk bekerja, saya juga sibuk dgn tuntutan sebagai artis. Hasrat utuk mengahwininya tidak pernah terhenti bagaimanapun belum mendapat tarikh yg sesuai.


Tambah Zizan, beliau sama sekali tidak akan menyembunyikan tarikh perkahwinan beliau kepada umum dan hanya akan memberitahu khabar baik itu kpd peminat apabila  tarikh perkahwinan ditetapkan oleh ibunya apabila sudah bersedia nanti.

Eloklah kalau hubungan Zizan Razak dan bakal isteri masih baik. Kata orang dugaan untuk berkahwin ini memang besar, harapnya kedua-duanya dapat bersabar dan menyelesaikan perselisihan faham dengan baik.

0 Komentar untuk "Aduh tak hanis lagi Hubungan Zizan Razak & Bakal Isteri Renggang?"

Back To Top