Isu Sensitif - Pelancong Wanita ini Menyidai Bra & Pakaian Dalam Ketika Di Air port.

Perghhh macam tak da tempat nak sindai benda dalam ke?? sumbat masuk air wanita ni...
 
#Pihak berkuasa pelancongan Thailand semalam mengeluarkan amaran keras kpd pengurusan Lapangan Terbang Chiang Mai selepas gambar pakaian dlam milik seorang pelancong dari China tersidi di atas kerusi tersebar luas sehinggah menjadi viral di media sosial.
Gambar baju dalam berwarna merah jambu & seluar hitam milik wanita terbabit mula tersebar melalui media sosial kelmarin dan mengundang pelbagai reaksi, dengan kebanyakannya mengkritik pihak yg berkenaan.
Presiden Persatuan Pelancongan Caiang Mai, Pornchai Jitnavasathien berkata, kejadian itu bukan pertama kali berlaku di lapangan terbang berkenaan.
Persatuan berkenaan turut meminta ejen pemandu pelancong Thailand menjelaskan kpd pelanggan masing2 bahawa tindakan menyidai pakaian dlam bukan saja tidak sesuai dengan budaya setempat, malah menjelaskan imej pelancong China.
Sementara itu pegawai perhubungan awam lapangan terbang terbabit berkata, kejadian itu berlaku kira-kira dua minggu lalu ketika wanita itu sedang menunggu penerbangan pulang ke China pada jam 9 malam.
Menurutnya, ia adalah waktu puncak dan kawasan berkenaan dipenuhi oleh orang ramai.
0 Komentar untuk "Isu Sensitif - Pelancong Wanita ini Menyidai Bra & Pakaian Dalam Ketika Di Air port. "

Back To Top