AWEK INI CARI CALON SUAMI TAWARKAN 400 EKAR KEBUN SAWIT KALAU IKUT SYARAT


KAHWIN

AWEK INI CARI CALON SUAMI TAWARKAN 400 EKAR KEBUN SAWIT KALAU IKUT SYARAT | Heboh 1 facebook lantaran seorang gadis cantik memuat naik 1 status mencari suami,lebih menarik apabila status itu mendapat perhatian ramai natizen lataran hadiah yg di tawarkan cukup menarik dan tertarik. Memanng anak orang kaya awek ni.

katanya dia sedang mencari calon suami dengan ciri-ciri  hafal al-quran & juga 500 hadist serta boleh jadi imam & juga betul bacaan al-fatihah 5 qira’at,selain dari pada itu gadis itu juga menawarkan sesiapa yang mampu menjadi suaminya dengan syarat yang di tentukan akan mendapat hadiah dari pada keluarganya  berupa kebut sawit seluas 400 ekar dan sarang burung walit.perggghhh! mendididh darah aku nak kahwin lagi satu tengok status awek nie,korang tau tak.

awek cun cari jodoh 2


11403165_1638927033020450_8513734131700300149_nawek cun cari jodoh

eberita cari jodoh

Gadis dengan nama facebook Yang kasih akmal juga menyatakan tawarannya terbuka kepada semua lelaki di utamakan kepada yang bujang sahaja suami orang take note! katanya
Tulah sebenanya yang den tak boleh nak terima, punah la harapan macam nie,takkan den nak buat drama kahwin 6 minggu pulak kan..aku bagi peluang nie pada siapa yang beminat..sila pm dia  facebook Yang kasih akmal.

Buat masa ini kami dah cuba beberapa kali menghubungi beliau namun masih menemui jalan buntu untuk mengesahkan perkara tersebut.

sumber : eberita.org
0 Komentar untuk "AWEK INI CARI CALON SUAMI TAWARKAN 400 EKAR KEBUN SAWIT KALAU IKUT SYARAT"

Back To Top