2 tahun bercinta dan sayang " Ringan-ringan jer" Alamak!! terlebih pula..


2 tahun bercinta " Ringan-ringan jer" Alamak!! terlebih pula.. | Satu printscreen yg tlah dikongsikan oleh Amran Fans Menjadi Viral Di laman sosial. Printscreen ini menyaksikan luahan seorang wanita melayu yg sangat bangga apabila "pakwenya" mengajak ringan-ringan.

Dalam prinscreen berbunyi boiifren aku seriusly baik pandai,anak mak.Selalu jaga aku time aku perlu tak pernah marah2 & sabar je dengan perangai merajuk aku.Aku nak kahwinnya.

Tapi past 2 tahun dia ajak ringan-ringan.Aku ikut sbb suka .Sapa tak suka peluk sayang weyy.tapi recently dia ajar aku blowjob aku tak suka tapi aku buat sebab sayang dia.

itulah ststus gadis ini. JAdi jika benarlah pakwenya sayangkan beliau opakwe tersebut takkan ajak ringan-ringan dan takkan sesekali mengajar blowjob .Jelas sekali sekadar mengambil kesempatan. Manusia jenis ini hanya mahu menghisap madu sahaja apabila dapat madu pada wanita tersebut beliau akan meniggalkannya

Ada juga wanita yang hamil namun pakwenya sydah tidak dapat dikesan ntah kemana jadi kepada wanita yang membaca perkongsian ini sekadar nasihat tinggalkan pakwe anda jika ia spesis ini .Percayalah ia bukan calon pilihan suami yang baik




Komen daripada pengguna facebook yang patut menteri berkaitan perlu risaukan


1 Komentar untuk "2 tahun bercinta dan sayang " Ringan-ringan jer" Alamak!! terlebih pula.."

Back To Top