Anda berani tak nak tengok Hantu? ADA 8 CARA MELIHAT HANTU !





Anda berani tak nak tengok Hantu? ADA 8 CARA MELIHAT HANTU !  | 8 cara dibawah adalah cara melihat hantu yg kebenarannya hampir nyata menurut bukti & juga pengalaman yg dialami oleh si penulis ..Serius memang seram menyeram..

Pernahkan anda terfikir bagaimana anda boleh melihat hantu? cara-cara melihat hantu? pernahkan anda merasakan kehadiran mereka di sekeliling anda? Jika pernah terlintas di fikiran anda utuk melihat makhluk alam ghaib ini sila cuba kaedah berikut.

1. Perpindahan Kornea Mata daripada orang yg telah mati

Dikhabarkan, apabila seseorang yang tidak dapat melihat/buta melakukan pembedahan transasksi kornea mata daripada orang yg telah mati boleh melihat hantu. Sesiapa yg melakukan transaksi tersebut akan dapat melihat hantu daripada refleksi cermin.

Khususnya empunya si mata asal yang telah mati, kerana dipercayai si mati mahu matanya kembali.

2. Cubaan bunuh diri wanita mengandung

Wanita mengandung yang cuba membunuh diri dikatakan dapat melihat Hantu, di saat dia ingin membunuh diri, makhluk-makhluk ini akan cuba mendekatinya, samaada untuk menghalang ataupun menghasut wanita tersebut membunuh diri.

3. Papan Oujia.

Papan Oujia mempunyai tulisan yang berunsur satanik di permukaanya. Beberapa orang akan duduk mengelilingi papan tersebut dan mengucapkan ayat menyeru hantu, kadangkala pemain akan menggunakan darah sebenar supaya hantu yang diseru datang.

Mereka semua akan meletakkan jari telunjuk di atas sebuah gelas yang terlengkup di atas papan tersebut, jika makhluk tersebut telah datang mereka dilarang untuk mengalihkan jari secara tiba-tiba, kerana ini akan membuatkan makhluk tersebut marah.

4.Bermain sorok-sorok pada waktu malam.

Bermain sorok-sorok di tempat yang ‘kotor’ seperti hutan, kawasan perkuburan ataupun tempat yang terbengkalai seperti bangunan. Secara tidak langsung makhluk halus akan bermain bersama-sama anda.

Berkemungkinan anda akan disembunyikan makhluk halus, jika ini terjadi rakan-rakan anda tidak akan dapat melihat anda walaupun mereka hanya bersebelahan. Kucing hitam diperlukan untuk mencari anda.

5. Topeng Tanah.

Pergi ke tanah perkuburan, gali beberapa tanah di sekitarnya dan letak di keliling mata anda. Selama tanah tersebut tidak dibersihkan dari mata anda, anda dikatakan boleh melihat hantu.

6. Upacara memanggil hantu lapar.

Anda perlu menyediakan mangkuk, chopstik dan makanan. Ketuk mangkuk tersebut dengan chopstik, teruskan ketukan sehingga hantu datang untuk menjamah makanan yang anda sediakan. Jangan berhenti mengetuk, kerana selagi anda mengetuk, hantu tersebut tidak akan endahkan anda, namun jika anda berhenti mengetuk hantu tersebut akan mengalih pandanganya kepada anda.

7. Menyikat rambut pada waktu malam.

Ini adalah kaedah yang sangat senang, sikat rambut anda sekitar pukul 12 malam di depan cermin, anda akan dapat melihat hantu di refleksi cermin menyikat rambutnya seakan akan mengejek anda. Kadangkala anda tidak perasan refleksi di cermin itu adalah anda, kerana hantu akan menyerupai anda dan meniru segala perbuatan yang anda lakukan.

Jika anda ingin menyikat rambut pada waktu malam selepas ini, sila semak jam anda.

8. Buka payung di dalam rumah pada waktu malam.

Cuba buka payung, khususnya yang berwarna hitam di rumah anda pada waktu malam dan lihat apa yang terjadi.
2 Komentar untuk "Anda berani tak nak tengok Hantu? ADA 8 CARA MELIHAT HANTU ! "

Back To Top