Pendedahan Terbaru Oleh Sharifah Sofia " N dan R bakal dichekmate selepas syawal nanti "


Pendedahan Terbaru Oleh Sharifah Sofia " Najib dan Rosmah bakal dichekmate selepas syawal nanti " | Admin amat terkejut dengan pendedahan terbaru oleh sharifah sofia ini,adakah betul atau direka-reka. Admin hanya sekadar kongsi,jika betul,betullah jika salah fitnah seperti membunuh. Allah sahaja yang tahu.

*Admin tidak bertanggungjawab diatas salah guna artikal ini atau sensitifviti seseorang. Ini hanya sekadar pengkongsian. Admin  tidak berniat nak menghasut dan sebagainya.


Status Sharifah Sofia di Facebooknya...



TAJUK: Najib dan Rosmah bakal dichekmate selepas syawal nanti
TERKINI: Panas.... lagi maklumat bocor. Semalam Sarawak Report mendedahkan insan yg bernama ' Roslan Sohari ' telah memasuki AffinBank Berhad sebanyak 8 kali antara 10 Feb dan 23 April 2015 tahun ini untuk mendepositkan sejumlah wang berjumlah RM 2 juta ke akaun yg bernama Rosmah binti Mansor.

Jom kita terjah apakah wujud akaun bank yg dimaksudkan itu setelah suaminya Najib Razak menerima wang sejumlah RM 2.67 Bilion ke akaun AmPrivate Banking pada Mac 2013 kemudian akaun tersebut telah ditutup dengan rasminya pada 30/08/13 setelah ‪#‎Najis‬ mengeluarkan kesemua duit tersebut bagi membiayai PRU ke - 13.

Setelah diteliti, disemak dan disiasat akaun tersebut masih wujud dan dimiliki oleh insan yang bernama Rosmah binti Mansor. Maaf sofia terlewat update sbb smlm akaun fb ini telah diblok sebanyak 2 kali oleh sibacul lagi dayus SKMM laknatullah !!! Pagi ini sekali lagi fb ini tidak dpt diakses. Inilah tanda-tanda besar kejatuhan Najib dan Rosmah akan tiba sedikit aje lagi...
Harap maklum

Itulah status terbaru oleh sharifah sofia.

Ini salah satu bukti yang mereka komen di dalam status Fb sharifah sofia



Antara komen2 di FB beliau


sumber :
0 Komentar untuk "Pendedahan Terbaru Oleh Sharifah Sofia " N dan R bakal dichekmate selepas syawal nanti ""

Back To Top