SYAITAN!! AMAT KEJAM SUNGGUH SEORANG KAKAK MEMBIARKAN ADIKNYA SENDIRI DIRATAH BF SENDIRI???





SYAITAN!! AMAT KEJAM SUNGGUH SEORANG KAKAK MEMBIARKAN ADIKNYA SENDIRI DIRATAH BF SENDIRI??? | Ini kisah benar berlaku kepada seorang gadis,apalah nasidnya kakak sanggup jual maruah adik sendiri kepada BFnya.. Yang untung dunia BF dialah,adik dapat kakak dapat,akhirat tunggulah azabnya...

KUALA LUMPUR : Dia dirogol hampir 20 kali oleh teman lelaki kakak angkatnya sebaik melarikan diri dari rumah. Kejam sungguh.


Sepanjang tempoh itu, dia dijadikan tempat pemuas nafsu lelaki yg berusia lewat 20-an yg bagaikan mendapat kerelaan daripada kakak angkat mangsa sendiri.


Malah, setiap kali mangsa dinodai lelaki durjana itu, wanita berkenaan yg juga kekasihnya turut berada di lokasi sama. Itulah nasib malang terpaksa dilalui seorang remaja berusia 14 tahun akibat melarikan diri dari rumahnya selepas diperangkap pasangan kekasih itu.


Semuanya bermula kira-kira 6 bulan lalu, apabila remaja terbabit yang tinggal di Tapah, Perak melarikan diri ke ibu kota selepas diperdaya pasangan kekasih itu.


Difahamkan, pasangan kekasih itu hanya mengambil masa sebulan untuk memerangkap remaja mentah terbabit mengikut mereka dengan mengumpan kebebasan hidup di ibu kota.


Sumber berkata, sejak melarikan diri, mangsa tinggal bersama pasangan itu di sebuah rumah kedai di Ampang.


“Selepas beberapa hari mendiami rumah berkenaan, lelaki terbabit mula menunjukkan belang dengan merogol mangsa.


“Lebih menghairankan apabila kakak angkat yang juga kekasih lelaki terbabit bagaikan merelakan perbuatan itu.


“Malah, wanita berkenaan mampu tersenyum setiap kali menyaksikan kekasihnya itu merogol mangsa,” katanya.
Akibat tidak tahan dengan perbuatan keji itu, mangsa menghubungi ahli keluarganya sebelum dijemput pulang ke kampung halaman.


Namun, belum sempat sebulan remaja itu tinggal di rumahnya, pasangan kekasih itu datang sebelum melarikan mangsa ke ibu kota.
Sumber berkata, sebaik ke ibu kota, pasangan itu ‘menyembunyikan’ mangsa di sebuah rumah di kawasan Puchong di sini, bagi mengelak ahli keluarga mangsa datang menjemputnya semula. “Mangsa diperlakukan seperti sebelumnya.


Dia terus dinodai berulang kali oleh lelaki terbabit,” katanya.
Akibat tidak tahan dengan perbuatan itu, mangsa menghubungi pihak berkuasa sebelum melaporkan kejadian berkenaan.


Mangsa diselamatkan beberapa anggota dari Balai Polis Puchong sebelum dia dihantar ke Balai Polis Tapah, untuk tindakan dan siasatan lanjut.
Difahamkan, ahli keluarga mangsa bergegas ke balai polis berkenaan sebaik dimaklumkan dan ketika itulah remaja malang itu memberikan keterangan kepada pihak berkuasa.


Sehubungan itu, kes berkenaan dirujukkan semula ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang untuk siasatan dan tindakan lanjut.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan namun enggan mengulas lanjut.
0 Komentar untuk "SYAITAN!! AMAT KEJAM SUNGGUH SEORANG KAKAK MEMBIARKAN ADIKNYA SENDIRI DIRATAH BF SENDIRI??? "

Back To Top