Mengejutkan!! Betulkah Datin Eina Azman Ditendang & Dipukul?


Mengejutkan!! Betulkah Datin Eina Azman Ditendang & Dipukul?  || Panas betul isu nie.Punyalah manja & cantik Datin Eina takkan ada yg sanggup pukul & tendang..

Bagaimanapun, menerusi laman Instagramnya, Eina yg baru sahaja bergelar isteri kepada Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden ini menafikan pernah memberikan kenyataan sedemikian.

Salam semua… Eina cuma nak cakp eina Tak pernah buat statement ckp mcm tu… Kenapa lah ada je hamba Allah g takde keje buat Cerita dan nak menjatuh kan orang??? Kepada plbagaimacam.blogspot.com kalau anda nak jadi wartawan baik pergi belajar apa maksud etika wartawan dulu!!!

Don’t simply tulis about people yg boleh menyebab kan fitnah!!! Jangan sampai saya ambil tindakan dkt blog anda. Anda boles tulis apa pun dan saya tak marah cuma tlg lah tulis dengan cara yang betul iaitu dpt story yang betul2 dari saya bukan mereka reka Cerita. TQ


Namun, dek kerana sikap ingin tahu yang sangat tinggi, kami pun buat lah researchsedikit sumber asalnya artikel tersebut diperolehi. Nak tahu apa yang kami jumpa tak?

Rupanya-rupanya kenyataan tersebut telah dikeluarkan di sebuah akhbar kira-kira 2 tahun yang lalu. Tapi, kami pun tidak pasti mengenai kesahihan fakta dalam artikel itu.

Takpelah Eina. Bila kontroversi sedemikian mula menimpa, itu maknanya nama anda sudah mula ‘naik’ dalam industri hiburan negara. Keep calm and stay cantik!
0 Komentar untuk "Mengejutkan!! Betulkah Datin Eina Azman Ditendang & Dipukul? "

Back To Top