Ngeri dan Tragis : Punca Sebenar Hampir Maut 6 Batang Besi Tertusuk Leher (2 Gambar)

Ngeri dan Tragis : Punca Sebenar Hampir Maut 6 Batang Besi Tertusuk Leher (2 Gambar)  | Kejadian yg dialami oleh seorang pekerja menjadi perbualan hangat di Xiangyang dimana 6 batang besi tlah menusuk dilehernya, namun mangsa nyaris maut kerna mangsa bernasib baik besi tersebut tidak terkena saluran darah utamanya & tengkorak kepalanya.
Kejadian berlaku di tempat pembinaan jambatan di wilayah hubei,Xiangyang, timur china tempoh hari. Kejadian berpunca kerna mesin yg digunakan diatas pembuatan jambatan tersebut tidak berfungsi untuk meluruskan besi dihadapannya. Namun dia tidak sempat mengelak dan besi yg melayang tersebut tlah menusuk ke sebelah kanan lehernya selepas melayang.
Mangsa bernasib baik tidak jatuh dari jambatan itu, difahamkan juga mangsa telah memegang besi tersebut agar tidak bergerak semasa dikejarkan ke hospital. Pihak hospital terpaksa meminta bantuan bomba bagi memotong dan memngelurkan besi tang tersesuk tersebut. selepas menjalani pembedahan, mangsa di jangka akan pulih dalam tempoh beberapa minggu lagi
0 Komentar untuk "Ngeri dan Tragis : Punca Sebenar Hampir Maut 6 Batang Besi Tertusuk Leher (2 Gambar) "

Back To Top