Panda-pandai Tupai Melompat Akhirnya Tersempit Jua, Pasangan Berhubungan Intim Di Rumah Mangsa Sebelum Merompak

Panda-pandai Tupai Melompat Akhirnya Tersempit Jua, Pasangan Berhubungan Intim Di Rumah Mangsa Sebelum Merompak | Bandung:Aef Hermawan 21 & kekasihnya Rahayu bisa dikatakan pasangan perompak paling berani & bijak.
Bagaimana tidak selepas keduanya berjaya masuk kerumah mangsa, mereka melakukan hubungan intim terlebih dahulu sebelum melarikan sejumlah uang dan emas 7 gram.



-Keduanya berjaya masuk kerumah itu dgn cara mencungkil pintu kira kira jam 3 pagi dan bersembunyi di sebuah bilik kosong dirumah mangsa.

-Sementara menunggu pagi mereka melakukan hubungan intim layaknya pasangan suami isteri.
Menjelang pagi,pemilik rumah bakri 60 tahun yang merupakan seorang duda keluar rumah untuk bekerja.

-Ketika itulah Kedua pasangan berkenan beraksi menggeledah rumah milik mangsa.Selain itu Aef juga mengaku sempat mandi sebelum keluar dari rumah itu.

-Uang hasil curian dipakai berpoya poya dengan kekasihnya sejak 26 april lalu.Hingga semalam 06.05 keduanya ditangkap oleh pihak polis yang menjejaki kedua pasangan itu selepas jiran mangsa memaklumkan melihat mereka keluar dari pintu belakang rumah mangsa pada hari kejadian.
0 Komentar untuk "Panda-pandai Tupai Melompat Akhirnya Tersempit Jua, Pasangan Berhubungan Intim Di Rumah Mangsa Sebelum Merompak"

Back To Top