Kisah Benar - Pemandi mayat kongsi kisah ngeri ketika urus jenazah perogol bersiri “kolor ijo”, Seram Giler..

loading...
Kisah Benar - Pemandi mayat kongsi kisah ngeri ketika urus jenazah perogol bersiri “kolor ijo”, Seram Giler.. | Saat jenazah tiba dengan menggunakan ambulan Pemkab Lutim, pukul 20.00 malam jenazah ikbal (kolor ijo) Langsung membuat pihak hospital Bhayangkara makassar muka masam.



-Jangankan untuk menyentuh untuk melirik sahaja ramai yang tidak berani,Jenazahnya dibawa masuk hanya tiga orang petugas disitu.

artikel berkaitan :

30 GAMBAR - DUNIA AKHIR ZAMAN ! FOTO Artis Di ABPBH30 Yg Tak PATUT ! WOW Owner Produk Gedik Pun Ada.. MASYAALLAH !

Setelah Video Seksanya Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH 3.0) Tersebar Akhirnya Izara Aishah Berlaku Jujur Dedahkan Cerita Sebenar Mengenai Video YanG Tersebar !!

Kerna Tak Nak Berpisah, 5 Beradik Sanggup Kongsi Satu Isteri, Bagaimana Cara Mereka Melakukan Perkongsian Hubungan Tutttt Di Waktu Malam, Kini Mereka Dedahkan !!



-Saat dimandikan, seorang petugas pengurus mayat berkata tiga rakannya seolah enggan untuk menjalankan tugas bahkan ketika memandikan,mereka menyemburkan air seperti menyiram bunga ditaman.

-Beliau berkata dia sempat menyentuh raut wajah dan dahi mengerut itu.apa yang lebih mengejutkan adalah ketika mengkain kapani jenazah,mereka menemukan jenazah kolor ijo rupanya tidak disunat dan alat vitalnya masih utuh dan menegang.

-Melihat hal itu,mereka berhenti sejenak dan saling berpandangan satu sama lain sambil beristigfar.selepas selesai semunya jenaah di angkat untuk di solatkan.
Belasan lelaki yang hadir di surau hospital itu rata rata terdiam Mereka seoalah enggan mengikut menunaikan tahap akhir dari proses mengurus mayat seorang Muslim.

-Jenazah ikbal terpaksa disolatkan di hospital kerana orang kampung dimana  ikbal tinggal telah di tolak untuk dimakamkan di kampung itu.

-Akhirnya, hanya petugas paling tertua di ruangan itu yang berdiri menghadap kiblat, mengangkat takbir Allahuakbar.

-Iqbal adalah tahanan yang di tembak mati atas 30 kess “kejahatan kelamin” yang dia lakukan sepanjang tahun (2014 hingga pertengahan 2015) di timur dan utara Luwu.indonesia.
Dari 30 Mangsa semuanya wanita.Sebanyak 24 di antaranya cedera akibat kemaluannya di tusuk dengan pisau,dua hampir meninggal, dan satu meninggal dengan cukup tragis .

-Ketua Majelis Hakim Pengadilan Negeri Malili, Lutim, M Khairul, yang menjatuhkan hukuman mati bagi warga Dusun Kampung Baru, Desa Sido Agung,ini mengistilahkan kejahatan “Kolor Ijo” dengan kalimat extraordinary crime (kejahatan luar biasa).

-Seperti dimakumkan pemberita sebelumnya Lelaki itu diburu selepas melarikan diri bersama beberapa banduan lain dari sebuah penjara di Makassar kira-kira dua minggu lalu.
Lelaki itu ditembak mati ketika cuba ditangkap dalam satu serbuan di Poso, Sulawesi Tengah kelmarin.

-Kematian Ikbal, 32, menghilangkan ketakutan penduduk terutama wanita yang masih trauma dengan jenayah kejam lelaki itu.

loading...
0 Komentar untuk "Kisah Benar - Pemandi mayat kongsi kisah ngeri ketika urus jenazah perogol bersiri “kolor ijo”, Seram Giler.."

Back To Top
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close