Telah Dihidangkan Nasi & Daging sahaja. Bila Selesai Makan Apa Yang Pengawal Ceritakan Buat Wanita Ini MERAUNG !!!

Telah Dihidangkan Nasi & Daging sahaja. Bila Selesai Makan Apa Yang Pengawal Ceritakan Buat Wanita Ini MERAUNG !!! |Seorang wanita yang dijadikan hamba pemuas nafsu oleh kumpulan ISIS menceritakan detik yang menyayat hati apabila dia dibiarkan kelaparan selama 3 hari. Pada hari keempat seorang pegawal datang membawakan sepinggan nasi dan daging. Kerana terlalu lapar dia terus makan. selesai makan pegawal itu memberitahu yang daging itu sebenarnya…



Dihidangkan Nasi Dan Daging. Selesai Makan Apa Yang Pengawal Ceritakan Buat Wanita Ini MERAUNG !!! | Seorang hamba $ek$ yang ditangkap oleh ISIS terpaksa makan anaknya yang berusia 1 tahun dengan nasi yang dihidangkan, menurut laporan yang menyayat hati.
Wanita Yazidi yang tidak dinamakan itu – yang lapar selama tiga hari di ruang bawah tanah Iraq – secara tidak sengaja memakan budak tersebut selepas seorang pengawal kejam bertindak memasak dan menghidangkan kepadanya, kata seorang ahli politik Iraq dalam wawancara TV Isnin.
“Salah seorang wanita yang kami berjaya selamatkan dari ISIS berkata dia ditahan di ruang bawah tanah selama tiga hari tanpa makanan atau air,” kata Ahli Parlimen Iraq Vian Dakhill kepada saluran TV Mesir Extra News.

“Selepas itu, mereka membawa sepiring nasi dan daging. Dia makan makanan itu kerana sangat lapar, ” katanya, menurut terjemahan Institut Penyelidikan Media Timur Tengah.
“Apabila selesai makan, mereka berkata kepadanya: ‘Kami masak anak lelaki kamu yang berumur 1 tahun yang kami ambil dari kamu, dan itulah apa yang kamu baru saja makan.’”
Jihadis kejam percaya wanita itu adalah penyembah iblis kerana dia mengamalkan agama Yazidi, menurut laporan itu.

ISIS telah melakukan kekejaman yang mengerikan terhadap ahli-ahli minoriti agama, menyembelih beribu-ribu orang dan memaksa wanita dan kanak-kanak menjadi hamba $ek$.
Dalam temu bual itu, Dakhill juga mendakwa seorang gadis berusia 10 tahun diperkosa di hadapan bapanya dan lima adik perempuan, menurut UK Sun.
Sumber:- NYPost
0 Komentar untuk "Telah Dihidangkan Nasi & Daging sahaja. Bila Selesai Makan Apa Yang Pengawal Ceritakan Buat Wanita Ini MERAUNG !!!"

Back To Top