BANTUAN ALLAH DAH TIBA DI BUMI MYANMAR!!! 3000 Muslim Uighur Dari China Jihad Selamatkan Saudara Di Rohingya, Sama-Sama Kita Doakan Kemenangan Saudara Kita. ALLAHUAKBAR!!!

JANJI ALLAH ITU PASTI!!! BANTUAN ALLAH DAH TIBA DI BUMI MYANMAR!!! 3000 Muslim Uighur Dari China Jihad Selamatkan Saudara Di Rohingya, Sama-Sama Kita Doakan Kemenangan Saudara Kita. ALLAHUAKBAR!!!






Intelijen israel mendapat kabar yang bahawa sebanyak 3. 000 masyarakat Cina dari komuniti minoriti muslim uighur telah bergerak ke myanmar. ribuan mujahidin itu berpotensi membahayakan ikatan china – myanmar.
Kerajaan beijing memohon kepada tentera Myanmar supaya menyembelih seluruh para mujahidin tersebut dengan segera.
Kerisauan Beijing ini telah menyebabkan kerajaan China menguatkan ikatan mereka dengan Aung San Syu Kyi.
Berita dari inteligen Israel ini telah diumumkan oleh departemen luar negara israel. Berita ini berasal dari seorang inteligen tentera dan juga mossad. ”kedatangan ribuan masyarakat Cina bertempur dan juga hidup di negeri myanmar mewajibkan pihak tentera untuk lebih berhati-hati dan memantau mereka, ” Berita inteligen israel ini, sama seperti yang diterbitkan dalam ynetnews, jumaat (31/03/2017).
“china sekarang sedang mengumpul sebanyak maklumat yang boleh tentang mujahidin ini, dan juga mereka berharap untuk menumpas para mujahidin ini di tanah myanmar, supaya dapat menghindarkan mereka dari kembali ke daerah mereka. ”

untuk mencapai tujuan tersebut, China dibantu oleh orang – orang yang aktif di lapangan dan juga dengan negara yang mempunyai hubungan diplomatik dengan mereka seperti rusia, iran, dan juga rejim assad.
Minoriti muslim uighur merupakan kelompok minoriti Cina yang tinggal di province xinjiang. mereka berdialog dalam dialek turki. komuniti ini kerap kali bertegang leher dengan kerajaan China.
juru bicara departemen luar negara Tiongkok melaporkan kalau beijing sedia bekerjasama dengan pihak bersekutu untuk menghapuskan komuniti mujahidin uighur ini secepat mungkin.
0 Komentar untuk "BANTUAN ALLAH DAH TIBA DI BUMI MYANMAR!!! 3000 Muslim Uighur Dari China Jihad Selamatkan Saudara Di Rohingya, Sama-Sama Kita Doakan Kemenangan Saudara Kita. ALLAHUAKBAR!!!"

Back To Top