Suami Berang Tak Ada Nasi, Suami Sepak Bayi 2 Tahun Hingga Maut

loading...


Suami Berang Tak Ada Nasi, Suami Sepak Bayi 2 Tahun Hingga Maut | Muhammad Ramadhan (2), bayi yang menjadi mangsa pergaduha ke-2 orang tuanya Indra (24), dan Maryamah (23), di Desa Suka Maju medan.budak malang ini maut setelah disepak oleh ayah kandungnya hingga melambung sejauh satu meter lebih & menggelupur sebelum meninggal dunia...



-Dikutip dari sumber, kejadian tersebut berlaku pada kamis malam 6/4/2017 sekitar jam 19:00 bermula dari pada suspek yang berang terhadap isteri kerana tak ada nasi ketika hendak makan.
Pergaduhan mulut antara suami isteri pun berlaku,hingga anak pertamanya Muhammad Zairi 3,5 tahun menjadi mangsa keadaan,Zairi di sepak dan terjatuh kelantai dan mengalami cedera di bagian tangan dan kening...

-Melihat hal itu anak kedua mereka Muhammad Ramadhan menangis kerana takut.mendengar tangisan itu amarah suspek semakin menjadi jadi.

-Tanpa sembarang amaran suspek menyepak anak bungsunya itu menggunakan kaki kanan hingga terdengar tulang rusuknya patah.

-Menurut ibu mangsa,anak mereka itu menggelupur sebelum mengalami kejang-kejang dan meninggal dunia.
Melihat anaknya tidak sedarkan diri suami isteri itu panik dan cuba membangunkan anak mereka namun sayang Muhammad Ramadhan pun sudah meninggal dunia.

-Bagaimanapun kejadian itu disedari warga selepas isteri suspek menjerit minta tolong dari dalam rumah dan orang awam mengadukan kejadian kepada pihak polis.

-Ketua polis Labuan Batu Dedy Indriyanto berkata mereka langsung ke tempat kejadian menahan suspek tanpa perlawanan selepas menerima aduan dari warga.

-“Suspek tidak melawan ketika ditahan,dia langsung menyerahkan diri ketika anggota kami sampai.kekerasan yang dia lakukan terhadapa anak kandungnya itu mengakibatkan kematian. dia dijerat dengan hukuman penjara 15 tahun”katanya pada pemberita.

-“Kami juga susah memerikasa kesehatan suspek,tes urine tidak menunjukkan adanya tanda tanda suspek dalam pengaruh dadah atau Alkohol”tambahnya.

-Bagaimanapun menurut suspek dia tidak berniat untuk melakukan perbuatan yang menghilangkan nyawa anak kandungya itu.sebelum kejadian dipercayai suspek masih sempat membersihkan kotoran mangsa.

-“Pada malam itu saya mahu makan selepas habis solat magrib saya nak makan nasi tak ada, anak saya pulak selalu memangis,emosi saya semakin tidak stabil apabila isteri melenting ketika saya ingatkan untuk menjaga anak anak ketika saya solat.katanya memberikan keterangan.

-Sementara menurut jiran mereka juga menuturkan hal hampir serupa,”memang saya selalu mendengar anak-anaknya menangis, si suami memang agak kesal terhadap isteri yang tidak pandai menjaga anak.katanya ita.
loading...
0 Komentar untuk "Suami Berang Tak Ada Nasi, Suami Sepak Bayi 2 Tahun Hingga Maut"

Back To Top
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close