6 FOTO - Kelar Leher Anak Kerana Leka Bermain Facebook

6 FOTO - Kelar Leher Anak Kerana Leka Bermain Facebook | Seorang bapa gelap mata mengelar leher anak gadisnya sendiri dgn parang akibat terlalu banyak bermain facebook & aplikasi line dalam kejadian semalam 21.04.2017



-Dikutip dari Stomp.Lelaki itu bernama Joi berasal dari Phatthalung thailand berang dengan anaknya yang berusia 13 tahun kerana lebih menghabiskan waktunya di dunia maya berbanding di dunia nyata hingga mengakibatkan kerja rumah dan sekolah di abaikan.

-Menurut ibu mangsa sebelumnya anak mereka itu pernah di kurung di dalam rumah kosong kerana kesalahan tersebut.Mangsa dibebaskan semula selepas berjanji tidak akan mengulangi kesalahan yang sama lagi.

-Pun begitu  selepas beberapa minggu mangsa kembali bermain facebook bahkan lebih teruk dari sebelumnya.selain itu isteri juga mengungkapkan bahwa suaminya sangat khawatir dengan anak gadisnya yang terlalu banyak main facebook.

-“Dia pernah mengadu pada saya bahwa dia sangat khawatir dengan anak kami kerana terlau kerap bermain facebook ,takut berlaku hal-hal yang tidak di ingini menimpa anak kami”katanya
Sebelumnya,isteri juga pernah di kurung dan di ugut bunuh oleh suami kerana kantoi curang dengan lelaki lain yang dia kenali melalui laman media sosial facebook.

-Menurut siasatan awal,suspek yang berusia 40 tahun itu pernah terlibat dalam kes pembunuhan di muang Trang pada tahun 2007 lalu.




0 Komentar untuk "6 FOTO - Kelar Leher Anak Kerana Leka Bermain Facebook"

Back To Top