Pelik dan Hairan - Suami Dalam Penjara, Macam Mana Kamu Boleh Mengandung?

Pelik dan Hairan - Suami Dalam Penjara, Macam Mana Kamu Boleh Mengandung? | Borne0: seorang hakim terkejut atas pengakuan seorang wanita yg ditahan akibat mengedar dadah minggu lalu mendakwa dirinya tlah mengandung 4 bulan sementara suaminya berada dalam tahanan dua tahun terakhir ini...


Wanita itu tidak mahu menjelaskannya lebih detail,namun ia menyebut anak dalam kandungannya itu adalah hasil hubungannya dengan suami..

Hakim hanya geleng kepala ,memandangkan balai polis dimana suaminya ditahan tak menyediakan bilik untuk berhubungan badan antara suami isteri.

”Ini anak suami saya , saya tidak mau cerita banyak kasihan suami saya di sana nanti dia bimbang, katanya wanita beranak satu itu.

Sebelumnya diketahui suami wanita ini juga ditahan untuk ke-2 kalinya akibat mengedar dadah,kini giliran dia pula menyusul suaminya di dalam penjara selepas ditangkap membawa dadah jenis sabu seberat 5,34 gram sekitar 100 meter dari kediamannya minggu lalu.

Sementara Anaknya yang masih berusia 4 tahun terpaksa diserahkan kepada ibu bapanya selama  mereka menjalani hukuman dalam penjara.
Kredit : Eberita
0 Komentar untuk "Pelik dan Hairan - Suami Dalam Penjara, Macam Mana Kamu Boleh Mengandung?"

Back To Top