Astaqfirullah !! Budak 13 Tahun Rogol Mayat Janda Mangsa Bunuh

Budak 13 Tahun Rogol Mayat Janda Mangsa Bunuh | Tidak tahan melihat adegan Pemerkosaan seorang budak 13 tahun malah terikut untuk merogol seorang mayat janda di Riau pada 29/03/2017 kelmari.
Hal itu berlaku ketika suspek pertama (IM) yg berusia 17 merogol mangsa yg merupakan janda di intip oleh suspek ke 2 (ZA) berusia 13 tahun...



-Ketika ZA Mendekati keduanya IM meminta tolonga kepada ZA untuk membantunya memegang kaki mangsa yang pada saat itu cuba melawan.

-IM Kemudian mencekik mangsa hingga meninggal dunia sebelum merogolnya secara bergiliran.
Dimaklumkan ke-2 mangsa tidak saling mengenali,pembunuhan tersebut bermula dari IM Yang menghantar mangsa untuk balik kerumah kerana terlalu larut malam ketika menghadiri sebuah acara MTQ
Ditengah jalan IM cuba mengajak mangsa untuk melakukan hubungan intim,namun mangsa menolak.

-Berang dengan hal itu IM Kemudian bertindak kasar menolak mangsa hingga terjatuh.
Mangsa yang meronta ronta minta tolong didengari ZA, Za kemudian mendekati bukan untuk menolong tapi malah sebaliknya membantu IM Kerna tertarik melihat IM Menyetubuhi mangsa.

-Selepas keduanya puas  mayat mangsa dalam guni dan menguburkannya di tahan kosong berhampiran.
Kejadian yang menimpa janda muda cantik berkenan diketahui selepas seorang kanak kanak bermain main di sekitar mayat mangsa di kuburkan.

-Pelik dengan keadaan guni yang ditanam separuh itu  di adukan kepada kedua orang tuanya.Tidak sampai 24 jam Pihak polis riau rengsang barat terus mengungkap pembunuhan itu.

-Bagaimanpun keduanya suspek telah melakukan reka adengan ulang semalam di lokasi kejadian,dalam reka ulang kejadian berkenan kedua suspek menunjukkan 25 adengan.

-IM berkata dia tidak tahu ketika ia melakukan perbuatan terkutuk itu mangsa sudah pun meninggal dunia akibat di cekik ZA,”saya tertarik ketika melihat mereka dan ingin mencobanya” katanya.

-Atas pebuatan keduanya masing masing di jerat dengan hukuman penjara selama 15 tahun memandangkan keduanya masih remaja di bawah umur.
0 Komentar untuk "Astaqfirullah !! Budak 13 Tahun Rogol Mayat Janda Mangsa Bunuh"

Back To Top