Ini Kes Berat ni..Isteri Gugat Cerai Mengaku Lebih Puas Dengan Dildo




Isteri Gugat Cerai Mengaku Lebih Puas Dengan Dildo|Kehidupan Sephia 27 dan suaminya Azwan 30 sebenarnya normal pada awalnya.pasangan yang diketahui berkahwin tahun lalu kini terpaksa dihadapkan di majlis agama ibu kota Isnin 20 march lalu...Ini Kes Berat ni..Isteri Gugat Cerai Mengaku Lebih Puas Dengan Dildo

-Ditemani dengan peguam Sephia tetap ingin menuntut cerai ke atas suaminya.
Bagia Azwan punca isteri menuntut cerai adalah tamparan hebat yang dia tidak akan bisa lupakan selamanya...

-Patutlah selama  ini dia tidak mahu melayani saya,rupa rupanya dia ada mainan baru (dildo) untuk memuaskan dirinya sendiri.kata Azwan.
Sebelumnya diketahui Azwan sebenarnya sudah berusaha sebaik mungkin untuk memuaskan hasrat isterinya,akan tetapi usaha itu sia sia apabila isteri mengaku lebih puas dengan dildo hingga sanggup menggugat cerai...

-Saya sebagai lelaki benar benar tercabar,luah Azwan.
Bagaimana pun Sephia tidak memberikan sedikit pun toleransi usaha untuk menyelamtkan hubungan mereka,dia tetap menggugat cerai dan sudah mengaku sememangnya lebih puas dengan gaya seks hidupnya sendiri berbanding dengan suami yang agak lemah.

-Ditambah pula suami yang jarang balik kerumahakibat kerja membuat ia merasa sunyi hinggalah ia melihat satu iklan seks melalui laman media sosial..

Sejak daripada itu timbul niatnya untuk mencuba hingga ia ketagih dan lebih selela dengan gaya seks seperti itu.
0 Komentar untuk "Ini Kes Berat ni..Isteri Gugat Cerai Mengaku Lebih Puas Dengan Dildo"

Back To Top